Jak dolu s přebytečnými kily - Chcete zhubnout ?

Jak dolu s přebytečnými kily - Chcete zhubnout ?
24.02.2014 00:00

Menší či větší nadváha trápí většinu lidí. Někdo má k tomu buď genetické sklony, nebo má kila navíc z důvodu nemoci - s tím se bojuje těžko, ale u ostatních je nadváha způsobená pouze nedostatkem pohybu např. při sedavém zaměstnání nebo „jen z lenosti“.

Jaké jsou negativní dopady nadváhy na Vaše tělo ?

Málokdo si uvědomuje, že každé kilo tělesné hmotnosti navíc velmi zatěžuje klouby, které nesou celou váhu těla - např. 1 kg váhy se přenáší na cm2 plochy hlavice kyčelního kloubu jako 5 kg ! - takže jen tyto klouby musí unést váhu mnohem vyšší, což se neobejde bez zvýšené bolestivosti kloubů.

Nadváha má samozřejmě neblahý vliv na tělesné a životní funkce … zatěžuje srdce a cévní systém, zvyšuje riziko infarktu, cévní mozkové příhody, mohou se projevit poruchy krevního oběhu a zvýšení krevního tlaku, zvyšuje se pravděpodobnost ucpávání cév (ateroskleróza - ukládání cholesterolu na cévních stěnách), což může způsobit např. embolii a křečové žíly.

Mezi nežádoucí vedlejší projevy nadváhy patří rychlá únava, zvýšené pocení, ekzémy v místech zapářky, celulitida, vyšší tlak krve.

Jaký je stav Vaší hmotnosti si můžete snadno ověřit známým BMI indexem - váha / výška v metrech na druhou =  např. při váze 70kg a výšce 168cm takto : 70 děleno 2,82 (1,68x1,68) = 24,8.

Ideální váha je při indexu BMI 19-25.

BMI

Váhová kategorie

Zdravotní rizika

pod 18,5

podváha

nebezpečí anorexie

18,5 - 24,9

normální rozmezí

minimální

25   -  29,9

nadváha

středně vysoká

30   -  39,9

obezita

vysoká

40 a více

těžká obezita

velmi vysoká

Tak co Vám vyšlo ? Pokud Vám index BMI vychází nad 25, pak máte nadváhu a my Vám nabízíme pomoc při snižování Vaší váhy. Jak jsme si řekli na začátku, bez pohybu to asi nepůjde - ale i při fyzické zátěži je potřeba tělu trochu pomoci.

Jaké je řešení a účinná pomoc ?

Nemusíte denně chodit do posilovny a zvedat tuny železa … určitě stačí menší zátěž - ale v nějaké pravidelnosti a snažit se zamyslet a upravit svůj jídelníček a životní styl. Pro dosažení viditelných výsledků je tedy nezbytný i dostatečný pohyb a úprava jídelníčku. A nesmíme zapomenout na zvýšený pitný režim, při kterém se vyplavují zplodiny metabolismu a toxiny.

Jdete do toho ? SUPER - Gratulujeme !

Jak jsme si řekli, bez pohybu to půjde pomaleji. Samozřejmě si cvičení nebo zvýšenou aktivitu zvolte podle svých fyzických možností - nemusíte začít hned zvedat 100 kilo nebo běhat kilometry, ale zkuste alespoň něco - co zvládnete. Delší procházky, chůze do schodů, krátký běh, pár dřepů, leh-sedy, apod. Zkuste začít. Postupně toho zvládnete čím dál více

Při pohybu a zvýšené fyzické zátěži jako první dostávají zabrat klouby … je potřeba je trochu chránit.

Shark cartilage 500 - pravá žraločí chrupavka je ověřený přírodní prostředek, který pomáhá zmírnit bolestivost kloubů a přispívá k regeneraci kloubní chrupavky po zátěži. Doporučujeme Vám užívání žraločí chrupavky i jako prevenci. Když už klouby bolí, pak trvá delší dobu, než se opět dostanou do „kondice“. Žraločí chrupavka pomáhá mladým i starším.

Tak a nyní se podíváme na spalování tuků.

Při pohybu samozřejmě dochází k žádoucímu spalování energie, kterou si tělo při zvýšené potřebě energie bere přeměnou z tukových zásob. Abychom čerpali tuk hlavně z našich „zásob“, je potřeba omezit příjem a ukládání dalších tuků. Proto začněte jíst méně mastná a tučná jídla. Jíst úplně bez tuků není možné, ale je možné množství tuků omezit ještě více tím, že když už je sníte, tak jim co nejvíce zabráníte jejich vstřebání a uložení v těle.

Jistě uznáte, že při konzumaci vysokých dávek tuků a cukrů ve stravě bez přiměřeného pohybu Vás nezachrání žádný přípravek, ale oblíbeným pomocníkem se stává Chitosan.

Chitosan je nevstřebatelná vláknina, která ve střevech na sebe váže molekuly tuku a nedojde k jejich vstřebání. Chitosan naváže 4-6x více tuků, než sám váží ! Chitosan Vám při hubnutí a k redukci váhy jistě pomůže a navíc zlepší trávení a vylučování.

Pokud to se snížením své hmotnosti myslíte opravdu vážně, doporučujeme Vám velmi vhodnou kombinaci produktu Chitosan s produktem Hrachový protein, který je ideálním zdrojem přírodních proteinů - bez tuků, bez cukru, bez cholesterolu a jen 105 kal v 1 dávce !

Tento Hrachový protein je vysoce koncentrovaný extrakt z hrachu - obsah proteinu je z přirozeného 6% zastoupení v čerstvém hrachu koncentrován na 80% obsahu v tomto produktu. Obsah proteinu v 1 dávce je 25g ! A navíc obsahuje 18 z 20 základních aminokyselin. Hrachový protein je velmi vhodný při známých Proteinových dietách a oblíbený u těch, kteří hledají kvalitní rostlinný protein. Vhodný pro vegetariány, vegany i lidi vyznávající paleo styl.

Je známá věc, že tělo začíná spalovat uložené tuky i v případě, že má dostatečný příjem potravy = nikdy byste neměli mít pocit hladu. Toho lze dosáhnout častějším příjmem menších dávek jídla (5x denně - snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře, popř. druhá večeře). Samozřejmě musí být skladba těchto dávek promyšlená - málo tuků, málo cukrů.

Aby tělo nezesláblo, potřebuje dostatek čistých proteinů, které získá z Hrachového proteinu (v době svačiny). Tento protein Vás dostatečně zasytí a dodá tělu potřebnou výživu a v kombinaci s Chitosanem se omezí příjem (vstřebávání) tuků z jiné potravy.

Ano, kupte si tento Chitosan a Hrachový protein a pomozte svému tělu snížit hmotnost, kterou nosíte - zlepší se Vám dýchání a Vaše klouby, cévy i srdce Vám poděkují.

Koupě těchto dvou produktů znamená investici kolem 1000,- Kč, a to není tak extrémní částka, když si uvědomíte, že za jiné věci utratíte mnohem více - a tady jde o VAŠE zdraví.

Pokud budete zdravější - fit, pohyblivější a při síle a nebudete omezeni zdravotními potížemi, peníze, které investujete do svého zdraví, budete mít šanci lépe vydělat zpět ve Vaší práci.

Snižte svou váhu s Chitosanem a Hrachovým proteinem. Zvyšte svůj pohyb a upravte si jídelníček.

Jídelníček - Váš jídelníček může vypadat např. takto - Naše vyzkoušená dieta

Pro správné hubnutí je velmi důležitá i strava. Snažte se jíst alespoň 5x denně, čímž je zajištěno, že Vaše tělo má stálý přísun kvalitních živin. Malá častější jídla jsou lepší než méně velkých.

Nikdy však nezapomeňte, že jídelníček pro zdravé hubnutí neznamená hladovět.

Do svého jídelníčku zařaďte bílkoviny ve formě libového červeného masa, drůbeže, ryb, vajec a mléka. Bohatým zdrojem rostlinných bílkovin jsou také např. ořechy a fazole a náš Hrachový protein.

Další důležitou složkou jsou sacharidy. Brambory, celozrnná rýže a oves jsou zdravé způsoby, jak přidat komplexní sacharidy do svého jídelníčku. Ale nezapomeňte do svého jídelníčku zahrnout také ovoce a zeleninu, které Vám dodají důležité vitamíny, minerály a vlákninu. Pokud je Vaším cílem snížení tělesného tuku, pak omezte přísun rafinovaných sacharidů, jako jsou chléb a těstoviny.

Váš jídelníček pak může vypadat například takto:

Snídaně:
Ovesná kaše:
30 g ovesných vloček uvaříme ve 250 ml mléka, navrch posypat trochou kakaa s cukrem

 

Svačina:
 Jeden větší banán + Hrachový protein - drink 

 

Oběd:
Kuřecí prsa s rýží
150g kuřecích prsou upravíme na přírodní způsob, můžeme použít trochu olivového oleje nebo uděláme kuřecí prsa „na vodě“
Příloha: 50 g vařené rýže

 

Svačina:
150 g jogurt polotučný bílý (Klasik) a 2 celozrnné sušenky nebo 3ks racio chlebíčků

 

Večeře: 
 Obložený talíř:
60 g celozrnného pečiva, 30 g drůbeží šunky, 30 g Eidamu (max. 30% tuku), zeleninový salátu

 

Důležité :

doporučujeme 3x denně 30 minut před jídlem (snídaně, oběd, večeře) 1 kapsli produktu Chitosan pro snížení ukládání tuků a rychlejší vylučování tuků z těla.

heureka - ověřeno zákazníky

Kontakt

Tel: 777 766 339
223 009 283

Odběrné místo:

Za Zelenou liškou 1586/2a
Praha 4 - zelený zvonek

5 min od metra
Budějovická trasa C

Otevírací doba:

Po-Čt 8:30 - 17:00
Pá 8:30 - 16:00
V jiném čase po telefonické domluvě.